Iepirkumu grozs: 0
Produkts veiksmīgi pievienots iepirkumu grozam
Daudzums
Pavisam kopā:
Pavisam0priekšmetus jūsu grozs. Pastāv 1 prece Jūsu grozā.
Kopā produkti:
Kopā piegāde:  Tiks noteikts
Pavisam kopā:
Turpināt iepirkties Turpināt maksājumu

Hip Treneris Urīnpūšļa Kontrole Iekšējās Augšstilba Iegurņa sēžas Muskuļus Treneris Kāju Vingrinājumiem Treniņa Fitnesa Aprīkojums Gurnu, Kāju un Roku

€15.17 €11.38
  • Materiāls: ABS + silikona
  • Preci: Hip treneris; Kāju treneris
  • Modeļa Numurs: A0437
  • Funkcijas: Kājas
  • Klasificēti pēc Exerciser Skaits: 1
  • Izcelsme: KN(Izcelsmes valsts)
  • Mācību Režīmā: Rezervēt
  • krāsa: Lillā; Rozā

Jauns

- +

modname=ckeditor

Hip Treneris Muca Mācību Iekšējās Augšstilba Iegurņa sēžas Muskuļus Treneris Kāju Vingrinājumiem Treniņa Fitnesa Aprīkojums Gurnu,Kāju un roku Masāža

1.Premium kvalitāte: Mūsu hip treneris ir izgatavots no ABS un silikons, padarot to vairāk, mīksts, izturīgs un videi draudzīgs.Mīksts silikona materiāls novērš slīdēšanu, ja jūs apmācības.

2.Multifunkcionāla: Mūsu Hip Iekšējās Augšstilba Treneris piedāvājam profesionālu muskuļu apmācību.Jūs varat strādāt jūsu rokās, gurnu, kāju, muguras, Iegurņa sēžas Muskuļus un muca visu uzreiz ar mūsu kāju treneris,kas ir ideāli piemērots ķermeņa trenēšanai, muskuļu masāža, un palīdzēt jums veidot jūsu ideāls ķermenis.

3.Piemērots visiem: Mūsu profesionālā hip treneris ir viegli izmantot, un ir Instrukciju, padarot tās piemērotas ikvienam, tostarp iesācēji, fitnesa fanātiķi un Olimpisko sportisti.

Bāzes mācības, 1 adductor muskuļus, augšstilbu lēni atbrīvot savu spēku, bet iekšējās sēžamvieta un gūžas maximus ir izdarīt spēku, lai jūtu, aizvērt spārnus. 2. Elpa no apakšas uz vēdera un 5 sekundes, tad lēni ieelpot un atgriezties, lai 8-12 reizes Apgrozījums

Papildu apmācība 1 Gulēt uz muguras, uzlika treneris vidū gurniem, un pēc tam vilcienu, kā parādīts 1. Attēlā.

Starpposma apmācība 1 nolaišanas pozīcija 2 sēžamvieta augšu stiept, kāju adductor muskuļi lēnām izdarīt spēku, tajā pašā laikā iekšējā sēžamvieta un gūžas maximus ir izdarīt spēku, lai jūtu, aizvērt spārnus 3. Elpa no zem vēdera un 5 sekundes turiet, pēc tam Lēni ieelpot un atgriezties, lai 8-12 reps

Papildu apmācība 1. Dēļu atbalstu, nodot treneris iekšpusē sēžamvieta 2. Sākot no valsts push-ups, uz leju, atbalsta elkoņus zem pleciem 3. Līdzsvarot ķermeņa augšdaļas un grīdas, lai saglabātu ķermeņa pacelts

null

null

null

null

null

null

null

null

null

null

null

null

null

null

null

null

Tagi: Fit, fit aprīkot, izmantot machin, hip treneris, kegel treneris, grīdas iegurņa, izmantot kāju, individuāla treniņu treneris, fitnes bikses, mājas vilcienu

Saistītie Produkti